designer

designer
atelier...

13.05.2013

TIED TOGETHER FOREVER!

Today's pair is for Edith :)
Bugünün ayakkabıları Edith için :)
She wanted to have customized bridal shoes to match her red&black&cream wedding colours and "red bounded hearts" wedding theme. 
Kırmızı&siyah&krem düğün renklerine ve "kırmızı iç içe geçmiş kapler" düğün temasına uyacak bir çift kişiye özel gelin ayakkabısı istedi.
So we decided on ivory shoes with 5" heels&platforms. 
I've decorated the heels with pearls and painted a couple of red hearts tied together, on one shoe. 
Böylece 12.5cm topuklu&platformlu sedefli kırık beyaz ayakkabılarda karar kıldık. 
Topukları incilerle süsledim ve tek ayakkabıya birbirine kenetlenmiş bir çift kırmızı kalp boyadım.
I wrote their names on the sides of both shoes, with an old English font and put bounded red hearts in the middle. 
Their wedding date is added on a red banner on platforms.
İki ayakkabının da yan taraflarına adlarını yazdım, eski İngiliz yazı karakteri ile ve ortaya iç içe gemiş iki kırmızı kalp koydum.
Düğün tarihlerini platformlarda kırmızı banner içine ekledim.
On the front you can see them cutting their wedding cake, and at backs red hearts with pearls announce: "just married" :)
Önde onları düğün pastalarını keserken görebiliyorsunuz ve arkalarda incili kırmızı kalpler "just married" diyor :)

You can see and buy them here.
buradan inceleyebilir ve satın alabilirsiniz. :)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder