designer

designer
atelier...

19.03.2014

Pink Lilies & Blue Orchids

When Sophie showed me her gorgeous bouquet of blue orchids&stargazer lilies, I imagined it would be great to picture those pretty flowers on her bridal shoes...
Sophie bana mavi orkideler ve pembe lilyumlardan oluşan muhteşem buketini gösterdiği zaman, bu güzel çiçekleri gelin ayakkabılarına resmetmenin harika olacağını hayal ettim...
We decided to write 2 of her favourite quotes on outer sides: "Today I will marry my best friend; the one I laugh with, live for, dream with and love." on the left shoe, whereas "Once in a while, right in the middle of an ordinary life, love gives you a fairy tale." on the right one.
Dış yanlara en sevdiği iki sözü yazmaya karar verdik: "Bugün en yakın arkadaşımla evleniyorum; birlikte güldüğüm, onun için yaşadığım, beraber hayal kurduğum ve sevdiğim kişiyle." sözünü sol ayakkabıya, bunu ise dağ tekine yazdım: "Arada bir, tam da sıradan hayatın ortasında, aşk siz bir peri masalı verir."
Pink hearts, lined with crystals at backs say "I Do". 
Arkadaki etrafı kristallerle çerçeveli pembe kalpler "Kabul Ediyorum" diyor.

***

I wish them a wonderful wedding among fragrant spring flowers !
Onlara mis gibi kokan bahar çiçekleri arasında harika bir düğün diliyorum !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder