designer

designer
atelier...

30.08.2013

***Stardust***

"When you wish upon a star, your dreams come true!"
Bir yıldızdan dilek dilerseniz, hayalleriniz gerçek olur!"
So wished Leanne one night for happiness, and her dreams are about to come true this November...
Böyle Leanne de bir gece mutluluk diledi ve bu Kasım'da hayalleri gerçekleşmek üzere...
When she contacted me for a pair of handpainted bridal shoes, we decide to write this quote on them in the first place. I added a few shiny little stars around it and scattered crystals.
Benle bir çift el boyama gelin ayakkabısı için iletişime geçtiğinde, öncelikle bu sözü ayakkabılara yazmaya karar verdik. Etrafına birkaç minik parlak yıldız koydum ve serpme kristal taşlar ekledim.
I pictured them as bride&groom cutting the wedding cake on one shoe's toe-cap.
Onları geline ile damat olarak düğün pastasını keserken ayakkabıların tekinin burun kısmında resmettim.
On the other shoe, I painted shiny dusty pink balloons, as they will be releasing ballons in memory of Leanne's sister. 
Diğer ayakkabıda ise parlak kirli pembe balonlar boyadım, düğünde Leanne'in kardeşi anısına gökyüzüne balonlar salacaklar çünkü.
Covering both heels with small crystals, I painted sparkling dusty pink stars at backs with their weddind date on them. 
Topukları küçük kristal taşlarla kaplayıp, arkalara ışıltılı kirli pembe yıldızlar boyadım ve üzerlerine düğün tarihini yazdım.



To order your own custom design shoes: here!
Kendinize özel tasarlanan ayakkabıları sipariş etmek için; buraya!















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder