designer

designer
atelier...

10.09.2013

Scotch Wedding! :)

I prepared a pair of custom design wedding shoes for Cheryl and Darren yesterday. They are getting married in Vegas this October.
Dün Cheryl ve Darren için özel tasarım bir çift düğün ayakkabısı hazırladım. Bu Ekim'de Vegas'ta evlenecekler.
She chose 13cm Swarovski heels as her basic shoe model, ivory colour closed toes.
13cm topuklu Swarovski taşlı modeli tercih etti, sedefli kırık beyaz renkte burnu kapalı.
She told me Darren love to ride motorbikes, so I pictured them driving a red motorbike on one of the shoes as a newly wed couple.
Cheryl bana Darren'ın motosiklet sürmeyi çok sevdiğini söyleyince ikisini ayakkabıların birinde yeni evi çift olarak kırmızı bir motosiklete binerken resmettim.
Their names are written on outer sides and a lovely skull couple is added. :)
İsimleri dış yanlara yazıldı ve sevimli bir iskelet çift eklendi. :)
As Darren is Scotch, I painted him wearing a kilt, with Cheryl and their adorable labrador puppy :)
Darren İskoç olduğundan, onu kilt giyerken Cheryl ve muhteşem labrador yavruları ile birlikte boyadım :)
"Married in las Vegas" signs at backs and red hearts on soles with "I Do" complete the shoes.
Arkalarda "Las Vegas'ta Evlendik" tabelaları ile tabanlarda "Kabul Ediyorum" yazan kırmızı kalpler ayakkabıları tamamlıyor.



I wish them a fabulous wedding! ;)
Onlara şahane bir düğün diliyorum! ;)


To apply your own story on shoes; click here.
Kendi hikayenizi ayakkabılar üzerine yansıtmak için: Buraya veya buraya tıklayın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder