designer

designer
atelier...

17.09.2013

Blue&Pearls

September is already half-gone; my favourite time of the year!
Istanbul is booming with activities: the biennial, Artinternational fair, Anish Kapoor exhibition...
I haven't found the chance to visit any of them yet-working like a bee! 

Eylül'ün yarısı geçti bile-yılın en sevdiğim zamanı!
İstanbul etkinliklerle dolup taşıyor: bienal, Artinternational fuarı, Anish kapoor sergisi...
Henüz hiç birini ziyaret etme fırsatı bulamadım-arı gibi çalışıyorum!



This time; an urgent order from Italy for Gioia...
Bu kez; İtalya'dan Gioia için acil bir sipariş..
She wanted to keep the look simple; not much to be seen, so I painted the inner sides of the shoes.
Görüntüyü sade tutmak istediğinden; dışarıdan fazla görünmeyecek şekilde ayakkabıların iç yanlarını boyadım.
Names are written on blue banners and wedding date added on blue hearts, heels are decorated with pearls.
İsimler mavi şeritlere yazıldı, düğün tarihi mavi kalplere eklendi, topuklar incilerle süslendi.
I pictured them hugging on one shoe, the groom will be wearing a grey suit and the bride a gorgeous blue dress for the wedding. On the other shoe, I captured the moment when the newly wed couple is hurrying to their honeymoon in NewYork. :)
Ayakkabıların birinde onları sarılmışken resmettim, damat düğünde gri bir takım ve gelin mavi etekli göz alıcı bir elbise giyecek. Diğer ayakkabıda, yeni evli çiftin NewYork'taki balayılarına aceleyle yetişme anlarını yakaladım. :)




Enjoy September!
Eylül'ün tadını çıkarın!








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder