designer

designer
atelier...

21.09.2013

Country Boy & Girl in LOVE!

I've just finished Erin's bridal shoes :)
Az önce Erin'in gelin ayakkabılarını bitirdim :)
Erin told me they met eachother while working at the restaurant Applebee's, when they were really young and have been together since then...
Erin bana Applebee's restoranında çalışırken, çok genç yaşta tanıştıklarını anlattı ve o günden beri birlikte olduklarını...
She explained they are both down to earth types, Johhny a country boy; wearing his cut-off T-shirt and hat all the time :)
Bana mütevazi, samimi ve gerçekçi tipler olduklarını anlattı, Johnny kolları kesik T-shirt ve şapkasını hep takan tam bir taşra çocuğu imiş :)
Erin chose 12cm heels&3cm platforms, tie-ribbons and peep toes model from matte white leather.
Erin 12cm topuklu&3cm platformlu, önden bağlanan ve beyaz mat deriden burnu açık modeli tercih etti.
I tried to stick to her wedding colours; purple&greay with a tint of yellow. Dark rich purple satin bows are used.
Düğün renkleri olan mor&gri ve bir parça sarıya sadık kalmaya çalıştım. Koyu zengin mor saten kurdeleler kullanıldı.
Writing their wedding dates on inner platforms and names on the outer platforms, I started painting "their story"...
Düğün tarihini iç platformlara ve adlarını dış platformlara yazdıktan sonra "onların hikayesi"ni resmetmeye başladım...
I pictured the scene when they met eachother while working at the restaurant, carrying trays :)
Restoranda çalıştıkları zamanlarda, birbirleriyle tepsi taşırken tanıştıkları sahneyi resmettim :)
Johnny loves to go fishing and hunting, so I thought it'd be nice to paint them fishing on the other shoe. We added a kangaroo sign as they visited Australia together and enjoyed it a lot.
Johnny balığa çıkmayı ve avlanmayı seviyormuş, ben de diğer ayakkabı için onları balık tutarken boyamanın iyi bir fikir olacağını düşündüm. Birlikte Avustralya'ya gittiklerinde çok güzel vakit geçirdikleri için, bir de kanguru tabelası ekledik. 
You can see those cute details: "gone fishing" on the bucket full of fish, "hunter king" on Johnny's T-shirt :)
Sevimli detayları görebilirsiniz: balık dolu kovadaki "balığa gittik" yazısı, Johnny'nin T-shirtü üzerindeki "Avcı Kral" yazısı gibi :)
On the fronts I put wedding rings and wine glasses with tiny purple hearts.
Önlere alyanslar ve şarap kadehleri koydum, minik mor kalplerle beraber.
At backs glittering purple hearts are painted with "just married" and the shoes are decorayed with crystals.
Arkalarda prıltılı mor kallper boyandı, "just married" yazıldı ve ayakkabılar kristallerle süslendi.
I wish them a brilliant wedding! ;)
Onlara muhteşem bir düğün diliyorum! ;)
To see more handpainted shoes and order a pair of custom design shoes for yourself; click here!
Daha fazla el boyama ayakkabı görmek ve kendinize özel tasarlanan bir çift sipariş vermek 
için; buraya veya buraya buyurun! 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder