designer

designer
atelier...

13.09.2013

Mother of the Bride & Mother of the Groom & Bridal Flats!


When Sarah contacted me for a pair of custom made flats to wear on her after 
wedding brunch, I thought these would be cute, but when she wanted a pair for her mom and one for her mother in law, I knew it would really be fun! :)
Sarah benle düğününden sonraki kahvaltıda giymek için bir çift babet siparişi vermek için iletişime geçtiğinde bunun sevimli olacağını düşünmüştüm, fakat bir çift annesi ve bir çift de kayınvalidesi için istediğini söyleyince bunun gerçekten çok eğlenceli olacağını biliyordum! :)
On one shoe I painted the proposal scene and on the other one pictured them with their lovely Yorkie :)
Bir ayakkabıya evlenme teklifi sahnesini boyadım ve diğerine de ikisini tatlı Yorkshire terrier köpekleriyle birlikte resmettim :)
Their names are written on the sides and wedding date is added under "Mr.&Mrs." on pink hearts at backs.
Adları yanlara yazıldı ve düğün tarihi arkadaki pembe kalplere "Mr.&Mrs." nin altına eklendi.
 They are completed with cute little details like birds, roses, hearts and champagne...
Minik tatlı detaylarla tamamlandı; kuşlar, güller, kalpler, şampanya...
Crystals decorate the bridal flats.
Gelin babetlerini kristal taşlar süslüyor.
Then I started her moms' flats: I decided to picture her helping Sarah get ready for the wedding in front of a mirror. She told me the special moment when she gave her mom a funny Chihuahua on Rodeo Drive and wanted to have it on her shoes.
Sonra annesinin babetlerine başladım: Onu sarah'ın düğüne hazırlanmasına yardım ederken resmetmeye karar verdim bir ayna karşısında. Sarah bana Rodeo Drive yolunda annesine komik bir Chihuahua verdiği özel anı anlattı, bunun da ayakkabı üzerinde olmasını istiyordu.
"Mother of the bride" is written on both shoes, on outer sides.
"Gelinin annesi" her iki ayakkabının dış yanlarına yazıldı.
The wedding date is added on pink hearts at backs and the flats are decorated with pearls.
Düğün tarihi arkalardaki pembe kalplere eklendi ve babetler incilerle süslendi.
Then I went on to Alan's moms' flats: we decided to use baby blue on hers. 
Ardından Alan'ın annesinin babetlerine başladım, bunlarda bebek mavisi kullanmaya karar verdik.
Sarah told me Alan's mom loves to cook and her speciality is the Lebanese "tabbouleh", so I pictured her cooking when Alan was a young boy. :)
Sarah bana Alan'ın annesinin yemek yapmayı sevdiğini anlattı ve özel yemeğinin Lübnan usulü "tabule" olduğunu söyledi, ben de onu Alan küçük bir çocukken yemek yaparken resmettim. :)
"Mother of the groom" is written on outer sides this time, and the date is added on blue hearts at backs with pearls...
Bu kez yanlara "damadın annesi" yazıldı ve tarih arkadaki mavi kalplere eklendi, incilerle süslendi...

I wish them a brilliant wedding party!!! :))
Onlara muhteşem bir düğün partisi diliyorum!!! :))


To order a pair for your mama, click here :)
Annenize bir çift ısmarlamak için, buraya tıklayın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder