designer

designer
atelier...

5.08.2013

2 Cats&2 Guinea Pigs!

I received a customized order from a teacher couple planning to get married in October. They have 2 cats and 2 guinea pigs at home! :)
Ekimde evlenecek ikisi de öğretmen olan bir çiftten özel tasarım bir sipariş aldım. Evde 2 kedi ile 2 kobay besliyorlar! :)
So she wanted to have them painted on ger shoes as well. 
Bu yüzden onların da ayakkabılarında boyanmasını istedi.
She told me, on their first date they grabbed sandwiches, sat at a bench in front of the library and ate together. I pictured this lovely couple sitting on a bench, placed a book and a sandwich nearby :)
Bana ilk buluşmalarında birer sandviç alıp kütüphanenin önündeki bir bankta birlikte oturarak yediklerini anlattı. Ben de bu tatlı çifti bankta otururken resmettim, yanlarına bir kitap ile sandviç yerleştirdim. :) 
Josh proposed in front of this same library they met and this proposal scene is painted on one shoe's toe-cap. On the other one, I painted them holding hands as a newly wed couple.
Josh tanıştıkları kütüphane önünde evlilik teklif ettiği için ayakkabılardan tekinin burun kısmına bu evlenme teklifi sahnesini çizdim. Diğerine de yeni evli çifti el ele boyadım. 
Big navy hearts are painted at backs with yellow "just married" written on them. I tried to stick to their wedding colours navy&yelllow.
Arkalarda büyük lacivert kalpler boyanıp içlerine "just married" yazıldı. Düğün renkleri olan lacivert&sarıya sadık kalmaya çalıştım.
I wish them a merry life together! ;)
Onlara mutlu bir hayat diliyorum! ;)


You can tell me your story, order your own customized shoes here.
Bana hikayenizi anlatın ve kendi özel tasarım ayakkabılarınızı buradan sipariş edin.





















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder