designer

designer
atelier...

10.08.2013

*** FIREFLIES! ***

Since my childhood I consider fireflies lucky-don't know why :)
I guess because we could rarely come accross them in the city, it has always been exciting to discover a coule of them hidden in a bush...
Çocukluğumdan beri ateş böceklerinin şans getirdiğini düşünürüm-neden bilmiyorum :)
Sanırım şehir içinde onlara sık rastlayamadığımız için, bir çalıda saklanmış iki üç ateş böceği keşfetmek hep heyecan verici olmuştur...
I must be in my lucky days; as I saw 2 fireflies in our garden the previous week, while I had a short holiday in Ayvalık. :)
That's why I got really excited when I received a customized order from a bride-to-be who wanted frieflies on her shoes.
Şanslı günlerimde olmalıyım ki; geçen hafta Ayvalık'ta kısa bir tatil yaparken bahçemizde 2 ateş böceği gördüm. :)
Bu yüzden bir gelin adayından özel tasarım düğün ayakkabıları üzerinde ateş böcekleri istediğini anlatan bir sipariş aldığımda çok heyecanlandım.
I painted their little daughter Terra as a pretty fairy holding a magic wand, around her many little fireflies on one shoe, a few caught in a jar...
Ayakkabılardan birine küçük kızları Terra'yı sevimli bir peri olarak elinde sihirli değnekle resmettim, etrafında bir sürü minik ateş böcekleri, bir kaçı kavanoza yakalanmış...
On the other shoe, I pictured them as a newly wed couple driving the wedding car on the front. Brandi told me they loved to go on sunday drives, go camping, exploring, so I decided to put a few funny signs :)
Diğer ayakkabıda, yeni evli çifti önde düğün arabasını sürerken resmettim. Brandi bana birlikte pazar günü araba gezilerine çıkmayı, kampa gitmeyi, etrafı keşfetmeyi sevdiklerini anlatmıştı, ben de birkaç komik tabela koymaya karar verdim :)
I wrote the quote that is special for them on inner platforms and their names on the outer platforms.
Onlar için özel olan sözleri iç platformlara yazdım ve isimlerini dış platformlara.
 I tried to stick to their wedding colours; teal&yellow and painted teal hearts at backs with yellow "just married" on them.
Düğün renkleri olan teal mavisi&sarıya sadık kalmaya çalıştım ve arkalara teal kalpler boyayıp içlerine sarı "just married" yazdım.
I added sparkling shiny tulle bows and completed the fairy-tale theme.
Both heels are covered with little clear crystals to add some more glamour.
These are really one of my favourites!
Işıltılı puantiyeli tül fiyonklar ekledim ve peri kızı temasını tamamladım.
İki ökçe de biraz daha cazibe eklemek için küçük kristal taşlarla dolduruldu.
Bunlar gerçekten en sevdiklerimden biri oldu!

You can order these beauties here
El boyama gelin ayakkabılarını buradan sipariş verebilirsiniz.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder