designer

designer
atelier...

13.08.2013

*Sparkling High Heels!*


When Lisa contacted me for a pair of high heeled customized wedding shoes with glitter and crystals, I knew it was going to be gorgeous!
Lisa benle iletişime geçip ışıltılı ve kristal taşlı bir çift yüksek topuklu özel tasarım düğün ayakkabısı istediğinde, bunun göz alıcı olacağını biliyordum! 
I started with clear crystals on both heels, painted glitter pink hearts with "just married" and little verisons with "I Do" on the soles. Small crystals lining the hearts and a few scattered ones around the designs to create the gleaming effect...
Topuklarda kristal taşlarla başladım, arkalara "just married" yazan parlak pembe kalpler ve tabanlara "I Do" yazılı minik versiyonlarını boyadım. Kalpleri çerçeveleyen küçük taşlar ve desenler arasına serpiştirilmiş birkaç tane daha, parıltılı hava yaratmak için...
Lisa wanted to have her lovely kids included so I pictured them playing on one of the shoes. :)
Lisa tatlı çocuklarının da dahil olmasını istedi, ben de onları oynarken resmettim ayakkabıların tekine. :)
She told me how she got her proposal on bed one Chrismas morning and I thought it'd be really funny to picture this scene. You can see in front of the adorned Chrismas tree Stephen is offering a huge diamond ring out of a gift box to Lisa, who is lying on bed in her night gown :))
Bana bir yılbaşı sabahı yatakta evlenme teklifi aldığını anlattığında bunu resmetmenin gerçekten komik olacağını düşündüm. Süslenmiş yılbaşı ağacı önünde Stephen'ın yatakta geceliğiyle uzanan Lisa'ya hediye paketinde dev bir elmas yüzük verdiğini görebilirsiniz :))
I painted them while cutting the wedding cake and Lisa throwing her flower bouquet on the other shoe. Lovely details like champagne flutes, little shiny pink hearts and wedding rings complete the look.
Diğer ayakkabıda onları düğün pastasını keserken boyadım ve Lisa'yı gelin buketini fırlatırken. Şampanya kadehleri, minik parlak pembe kalpler ve alyanslar gibi sevimli detaylar görüntüyü tamamlıyor.
Wedding date is added on banners on inner platforms and these beauties are finished!
Düğün tarihi iç platformlara eklendi ve bu güzellikler tamamlandı!

I wish them a cheerful life with their kids!
Onlara çocukları ile birlikte neşeli bir hayat diliyorum!





To order these shoes or create your own pair click click here ... ;)
Bu ayakkabıları satın almak veya kendi gelin ayakkabınızı yaratmak için buraya tık tık... ;)












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder