designer

designer
atelier...

29.05.2015

Will you marry my daddy?

These are for Jenni's wedding, 3.5"heels shoe style made of ivory leather, with cobalt blue satin ribbons...
Bunlar Jenni'nin düğünü için; 9cm. topuklu sedefli kırık beyaz deriden üretilen, kobalt mavi saten kurdeleli model...
We decided to use cobalt blue as it's their wedding colour combined with hot pink to add some warmth. Their names&wedding date is written on the sides and "just married" on the blue hearts at backs, outlined with pearls.
Düğün renkleri olan kobalt maviyi kullanmaya ve onu biraz sıcaklık katsın diye pembe ile kombinlemeye karar verdik. İsimleri&düğün tarihi yanlara yazılarak, arkada mavi kalpler üzerine "just married" eklendi ve etrafı incilerle çevrildi.
 
On the toes, I pictured a proposal scene on 1 shoe and the newly wed couple driving a blue wedding car on the other shoe. When Lee proposed Jenni, their cute little boy was wearing a t-shirt with the quote: "Will you marry my daddy?" :) I tried to picture this scene and thought it'd be lovely to incorporate the quote as well.
Ön tarafta, tek ayakkabının burun kısmına evlenme teklifi sahnesi resmettim ve diğer ayakkabıya yeni evli çifti mavi düğün arabasıyla gezerken boyadım. Lee Jenni'ye evlenme teklif ederken, tatlı küçük oğulları üzerinde şu sözün yazdığı bir t-shirt giyiyormuş: "Babamla evlenir misin?" :) Ben de bu sahneyi resmetmeye çalıştım ve bu sözü tasarıma dahil etmenin hoş olacağını düşündüm.
We agreed to put a freesia flower somewhere, since it's very important for them and I thought it's best to picture a pink freesia on the inner side.
Onlar için çok önemli olan frezya çiçeğini bir şekilde dahil etmeye karar verdik, ben de en iyisinin iç yan tarafa pembe bir frezya kondurmak olduğunu düşündüm.
Unique bridal shoes to show off on their wedding date and forever keepsake! ;)
Hem düğünlerinde hav atmak için benzersiz gelin ayakkabıları, hem de sonsuza dek saklanmalık! ;)

***

Visit my facebook page to take a closer look. 
You can order customized shoes at my shop. :)

Yakından bakmak için facebook sayfamı ziyaret edebilir, kişiselleştirilmiş ayakkabılar sipariş vermek için ZETTARZIMON veya SOPSY dükkanlarıma uğrayabilirsiniz. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder