designer

designer
atelier...

12.05.2015

Sleeping Beauty Whimsical Wedding Shoes***

 
When Selina contacted me to ask for a pair of custom design wedding shoes to match her Sleeping Beauty wedding dress, I was excited to design her bridal shoes!
Selina Uyuyan Güzel gelinliğine uyacak bir çift özel tasarım düğün ayakkabısı için benle iletişime geçtiğinde, onun gelin ayakkabılarını tasarlamak için heyecanlandım! 
She loved my Sleeping Beauty flats but preferred me to apply this design on 3.5"heels.
Uyuyan güzel babetlerim i sevmişti ama bu deseni 9cm topuklu ayakkabılar üzerine uygulamamı tercih ediyordu.
 
 So I pictured the gorgeous Sleeping Beauty castle on 1 shoe, and used her wedding colours: vintage blush pink, gray-lavander, silver with some glitter...
Ben de Uyuyan Güzel şatosunu ayakkabıların tekine resmettim, onun düğün renkleri olan vintage pembe, gri-lavanta, gümüş ile birlikte biraz ışıltı kullandım...
 We decided to write the quotes: "Once upon a time..." and "Happily ever after" on the outer sides of each shoe; and their names&wedding date on the inner sides.
"Bir varmış bir yokmuş..." ile "Sonsuza dek sonra mutlu yaşadılar" sözlerini her iki ayakkabının dış yanlarına yazmaya ve isimleri ile düğün tarihini de iç yanlara eklemeye karar verdik.
 I completed the design with rosevines tangled around the writigns; pictured blush roses on gray-lavander branches with silver little thorns. :)
Tasarımı yazılar etrafında dolanan gül sarmaşıklarıyla tamamladım; gri-lavanta dallar üzerinde soluk pembe güller boyadım ve minik gümüş dikenler kondurdum. :)
Pale pink hearts on the backs with "just married" are outlined with crystals and some crystals on the side add extra sparkle to these whimsical, fairy-tale wedding shoes...
Arkada soluk pembe kalpler üzerine "just married" yazılarak etrafı kristal taşlarla çerçevelendi ve yanlara serpiştirilen birkaç taş ile bu peri-masalı düğün ayakkabılarına ekstra ışıltı katıldı...

***

Visit my facebook page to take a closer look. 
You can order customized shoes at my shop. :)
Yakından bakmak için facebook sayfamı ziyaret edebilir, kişiselleştirilmiş ayakkabılar sipariş vermek için ZETTARZIMON veya SOPSY dükkanlarıma uğrayabilirsiniz. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder