designer

designer
atelier...

26.05.2015

Farm wedding themed handpainted bridal shoes!

Farm weddings are always fun! One of my customers is planning a festival themed wedding on a farm and she wanted to have matching bridal shoes...
Çiftlik düğünleri her zaman eğlencelidir! Müşterilerimden biri çiftlikte festival temalı bir düğün planlıyor ve teması uygun gelin ayakkabıları hazırlamamı istedi...
 


We decided to work on ivory shoes with 2 3/4"heels for her. and I pictured bride&groom cartoons on the toes: On 1 shoe they are standing together in front of a tipi and on the other shoe they are dancing with champagne glasses on hand to celebrate. :)
Onun için 7cm topuklu sedef rengi ayakkabılar üzerinde çalışmaya karar verdik ve önlerde gelin&damat çizimleri çalıştım: bir ayakkabıda onları çadırın önünde yan yana dururken resmettim ve diğer ayakkabıda ellerinde kutlamak için şampanya kadehleri ile dans ederlerken boyadım. :)
Their names and wedding date is added on the sides and I painted blush pink roses, little hearts, green apples, cute bees and butterflies around to complete the farm theme ;)
İsimleri ve düğün tarihi yanlara eklendi, çiftlik temasını tamamlamak için etrafa pembe gülleri minik kalpler, yeşil elmalar, sevimli arıcıklar ve kelebekler kondurdum ;)
 Nicki&Rob are planning to have a disco at the end of their wedding; so I added headphones on the bride&groom cartoons and some musical notes around them. Also I tried to incorporate their features and clothing; the grooms navy waistcoat&gingham shirt with pink bowtie and the bride's fabulous dress...
Nicki ile Rob düğünlerinin sonunda disko ortamı yaratmayı planlıyorlar; ben de gelin&damat karikatürlerine kulaklıklar ekledim ve etrafa müzik notaları serpiştirdim. Ayrıca kişisel özelliklerini ve giysilerini de dahil etmeye çalıştım: damadın lacivert yeleği ile kareli gömleğinin üzerine takacağı pembe papyonu, gelinin muhteşem gelinliğini...
A cute sheep couple and donkey cart carrying flowers are lovely farm elements that complete the look :)
Şirin koyun çifti ile çiçekler taşıyan eşek arabası tasarımı bütünleyen tatlı çiftlik detayları :)

***

Visit my facebook page to take a closer look. 
You can order customized shoes at my shop. :)

Yakından bakmak için facebook sayfamı ziyaret edebilir, kişiselleştirilmiş ayakkabılar sipariş vermek için ZETTARZIMON veya SOPSY dükkanlarıma uğrayabilirsiniz. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder