designer

designer
atelier...

3.02.2014

Tandem bike lovers!

We have been working on a new basic shoe model; 9.5cm.(3.75")wedges. These are prepared for Barbara, in white with an ankle strap. 
Son zamanlarda yeni bir ayakkabı modeli üzerinde çalışıyorduk; 9.5cm(3.75 inç) dolgu topuklular. Bunlar Barbara için beyaz deriden üretildi, bilekte bantlı çalışıldı.
Barbara told me she received her proposal under a waterfall in nature so I thought it'd be really nice to picture the scene on 1 shoe. For the other shoe I painted them riding a tandem bike as a newly wed couple.
Barbara bana evlenme teklifini doğada, bir şelale önünde aldığını anlattı ve ben de bunu ayakkabıların tekine resmetmenin gerçekten hoş olacağını düşündüm. Diğer ayakkabı için onları yeni evli bir çift olarak tandem bisiklet sürerken boyadım.
Writing their names on the sides, I added the wedding date on clear shiny hearts at backs lined with crystals.
İsimlerini yanlara yazıp, düğün tarihini arkadaki şeffaf ışıltılı kalplere ekledim ve etrafını kristal taşlarla çevirdim.
Here they are-lovely!
I wish them a sunny wedding this April :)
İşte buradalar-çok tatlı!
Onlara bu Nisan güneşli bir düğün diliyorum :)



Contact me on my facebook account and tell me your story. 
Like my facebook page and keep in touch to see new models.
Visit my etsy shop to order your customized handpainted shoes.
Benle facebook hesabımdan iletişime geçin ve kendi hikayenizi anlatın.
Facebook sayfamı beğenerek iletişimde kalın ve yeni modelleri görün.
Size özel tasarlanan el boyama ayakkabı siparişi vermek için online satış noktalarımı ziyaret edin: ZETtarzimonSOPSYemeksensinweddingdekor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder