designer

designer
atelier...

28.01.2014

Cinderella Shoes!

Cinderella themed bridal shoes I painted for Kaleigh...
Kaleigh için boyadığım Sindrella temalı gelin ayakkabıları...
Her wedding colours are: light blue, baby pink and lilac with silver and plum accents. I tried to incorporate all thes into my design and painted a lilac carriage with silver details on 1 shoe, light blue castle on the other shoe with pink details. 
Düğün renkleri: gümüş ve mor vurgularla birlikte; açık mavi, bebek pembe ve lila idi.  Ben de bütün bu renkleri tasarıma dahil etmeye çalıştım ve ayakkabıların tekine gümüş detaylı lila balkabağı arabası boyadım, diğerine ise pembe detaylı açık mavi şato resmettim. 
Writing their names in plum on blue ribbons on the inner sides, and painting plum roses on the ivy, I completed the fairy tale look.
İsimlerini iç taraflardaki açık mavi şeritler üzerine morla yazarak ve sarmaşığın güllerini mor yaparak, peri masalı görünümünü tamamladım.


Visit my etsy shop to take a closer look and order your own custom design pair.
Daha yakından bakmak ve kendinize özel tasarlanan ayakkabılar sipariş vermek için ZET dükkanımtarzimon dükkanımsopsy sayfam veya emeksensin sayfamı ziyaret edin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder