designer

designer
atelier...

28.02.2014

Birds on a tree...

I've just painted a apir of bridal shoes for Daniel from Australia...
Avustralya'dan Daniel için bir çift gelin ayakkabısı boyamayı henüz bitirdim...
She sent me their save-the-dates and wanted me to apply the same design on her shoes.
Bana davetiyelerini gönderip aynı deseni ayakkabılarına uygulamamı istedi.
I painted a couple of cute birds on purple tree branches on the sides of both shoes and wrote a quote: "I love him more today than yesterday...But nothing compred to tomorrow."
Her iki ayakkabının yanlarına ağaç dallarına tünemiş bir çift kuş boyadım ve bu sözü yazdım. "Onu bugün dünden fazla seviyorum...Ama yarınla kıyaslanamaz..."
I wish them a romantic wedding this summer! :)
Bu yaz onlara romantik bir düğün diliyorum! :)






























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder