designer

designer
atelier...

17.08.2014

Gold&Blush Wedding Shoes

I've just finihsed painting a pair of gorgeous bridal shoes for Annie's wedding!
Annie'nin düğünü için bu muhteşem gelin ayakkabılarını boyamayı az önce bitirdim!
Annie was looking for high heels, peep toes so I offered her 14cm(5.5") heels with 4(1.5")cm platforms in ivory. She wanted me to incorporate her wedding colours: blush and gold into the design.
Annie yüksek topuklu burnu açık ayakkabılar arıyordu, ben de ona 14cm topuklu, 4cm platformlu sedefli fildişi deri modelimizi önerdim. Benden düğün renkleri olan pembe ile altını tasarımda kullanmamı istiyordu.
She was very fond of my pink sole models, that's why I painted the soles in light pink and added golden crowns onto them with little crystals, writing the wedding date underneath. Blush hearts at backs with gold "just married" are lined with bigger clear crsytals. Their names are written on the sides, one on each shoe in gold and the wedding date is also written onto platforms.
Önceki pembe tabanlı ayakkabı modellerimi çok beğenmişti, ben de bu yüzden tabanları açık pembeye boyayarak minik kristal taşlarla süslü altın taçlar yerleştirdim, altına düğün tarihleri yazılacak şekilde. Arkada pembe kalpler içine altın rengiyle "just married" yazılıp daha büyük taşlarla çerçevelendi. İsimleri yan taraflara yazıldı, tek tek her iki ayakkabıya altın renkli kalemle, ayrıca düğün tarihi platformlara da eklendi.

On 1 shoe; I pictured the proposal scene where david proposed to Annie with a diamond ring under a meteor shower one night- it must be so romantic under many falling stars! ;) 
On the other shoe they are pictured as kissing bride&groom and these lovely shoes are completed with details like gold weddding rings and champagne flutes, as well as pink hearts...
Ayakkabıların tekinde; David'in Annie'ye bir gece meteor yağmuru altında evlenme teklif ettiği sahneyi canlandırdım- kayan onlarca yıldızın altına çok romantik olmalı! ;)
Diğer ayakkabıda ise onları öpüşen gelin&damat olarak boyadım ve bu sevimli ayakkabıları, altın alyanslarla şampanya kadehleri ve minik pembe kalpler gibi detaylarla tamamladım...

***

Visit my facebook page to take a closer look. 
You can order customized shoes at my shop. :)

Yakından bakmak için facebook sayfamı ziyaret edebilir, kişiselleştirilmiş ayakkabılar sipariş vermek için ZETTARZIMON , EMEKSENSİN veya SOPSY dükkanlarıma uğrayabilirsiniz. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder