designer

designer
atelier...

1.07.2014

Angels & Skulls

I've just finished preparing bridal shoes for Heidi with angles&skulls theme!
Heidi için melekler&kurukafalar temalı gelin ayakkabıları hazırlamayı az önce bitirdim!
She told me she loves angels and her fiancé loves skulls so we decided to incorporate these elements into our design...
Bana kendisinin melekleri sevdiğini ve nişanlısının da iskeletleri sevdiğini söyledi, böylece bu iki unsuru tasarımda birleştirmeye karar verdik...
I put white feather angel wings on both heels and drew a skeleton bride&groom couple on toe-caps. 
Topuklara beyaz tüyden melek kanadı kullandım ve burunlara iskelet gelin&damat çiftler çizdim.
Writing their names&wedding date on inner sides; I covered the whole shoes with small clear crystals. 
İsimlerini&düğün tarihini iç yanlara yazarak; ayakkabıların tamamını küçük şeffaf kristal taşlarla kapladım.
Black&white bridal shoes provide an elegant and lovely look; as well as a personalized touch on your wedding day! :) 
Siyah&beyaz gelin ayakkabıları şık ve sevimli bir görünüm sunuyor; ayrıca düğün gününüze kişisel bir detay katıyor! :)

***

Visit my facebook page to take a closer look. 
You can order customized shoes at my shop. :)

Yakından bakmak için facebook sayfamı ziyaret edebilir, kişiselleştirilmiş ayakkabılar sipariş vermek için ZETTARZIMON , EMEKSENSİN veya SOPSY dükkanlarıma uğrayabilirsiniz. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder