designer

designer
atelier...

17.05.2014

Soft Pink Dreams...

These are custom designed wedding shoes for Claire. She was looking for a pair of 10cm(4")heel with organza ribbons, made of ivory leather. Her wedding colour was cream and pale blush, so I used mostly pale pink and combined it with cream&grey&silver details.
Bunlar Claire için özel tasarlanmış düğün ayakkabıları. 10cm. topuklu, organze kurdeleli, sedefli kırık beyaz deriden yapılmış bir çift ayakkabı arıyordu. Düğün renklri krem ve uçuk pudra pembesi olduğu için ben de genelde uçuk pembe kullandım ve krem&gri&gümüş detaylarla kombinledim.
We agreed to picture them sitting at a restaurant table on 1 shoe; as she told me Jon proposed her at a dinner in The Fat Duck. I also added this restaurant's logo nearby. On the other shoe you can see them driving a cream coloured car, with a few balloons tied to it. 
Bana Fat Duck Restoran'ında akşam yemeği yerken Jon'un ona evlenme teklifi ettiğini anlattığı için, ayakkabıların bir tekinde onları restoran masasında resmetmeye karar verdik. Yanına restoranın logosunu da ekledim. Diğer ayakkabıda onları birkaç balonun bağlı olduğu krem renkli arabayla giderken görebilirsiniz.
I pictured their 2 cats on the inner sides, near the hearts.
İç yanlarda kalplere yakın yerlere 2 kedilerini resmettim.
Pale pink hearts at backs have their wedding date written on them, and toe-caps are completed with cute little details like champagne flutes, silver hearts, cupcakes, pink roses...
Arkadaki uçuk pembe kalple düğün tarihini taşıyor ve burun kısımlarını şampanya kadehleri, gümüş minik kalpleri kapkekler, pembe güller gibi sevimli küçük detaylarla tamamladım...

I love the romantic soft look of this pair :) Wishing them all the best this autumn!
Bu ayakkabıların romantik yumuşak havasını sevdim :) Onlara bu sonbahar bol şans diliyorum!

***

Visit my facebook page to take a closer look. 
You can order customized shoes at my shop. :)

Yakından bakmak için facebook sayfamı ziyaret edebilir, kişiselleştirilmiş ayakkabılar sipariş vermek için ZETTARZIMON , EMEKSENSİN veya SOPSY dükkanlarıma uğrayabilirsiniz. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder