designer

designer
atelier...

6.05.2014

SeaSide Wedding!

I've been working on a pair of bridal shoes for a beach wedding in Greece this summer. :)
Bu yaz Yunanistan'da gerçekleşecek bir sahil düğünü için bir çift gelin ayakkabısı üzerinde çalışıyorum :)
Iro wanted me to prepare white shoes with 10cm heels and white organza ribbons to match her wedding gown. She loves undewater creatures and wants to see a lot of seashells on the shoes as they're getting married at the seaside...
Iro benden gelinliğine uyacak şekilde 10cm. topuklu ve beyaz organze kurdeleli beyaz ayakkabılar hazırlamamı istedi. deniz altı canlılarını çok seviyor ve deniz kenarında evlenecekleri için de ayakkabılarında bolca deniz kabuğu görmek istiyor...
So I pictured them standing on a beach together, dressed in swimsuits on 1 shoe and painted some seashells, a crab and octopus nearby to complete the look. On the other shoe you can see the bride&groom kissing and a romantic sunset at the background with blue&emerald seawaves. I added a small olive tree, as there are many of them on the way to the church where their wedding will take place. Such a fresh atmosphere is created! ;)
Böylece ben de ayakkabıların tekine, onları mayo giymiş şekilde yan yana sahil kenarında resmettim ve yanlarına deniz kabukları ile bir yengeç ve bir de ahtapot kondurarak tamamladım. Diğer tekinde gelin ile damadı öpüşürken, arkada romantik bir gün batımı manzarası eşliğinde, mavi ve turkuaz dalgalarla beraber görebilirsiniz. Bir de minik zeytin ağacı iliştirdim, çünkü evlenecekleri kiliseye giden yolda bolca zeytin ağacı olacakmış. Ne kadar ferah bir atmosfer ortaya çıktı! :)
One of the main elements of her wedding theme was corals, so we agreed on using coral motives on both heels and I painted coral starfish at backs with "just married".
Düğün temasının ana unsurlarından biri de mercanlardı, bu sebeple topuklara mercan motifleri çizmeye karar verdik ve arkalara mercan rengi "just married" yazan deniz yıldızları boyadım.

***

I can feel that breeze among olive trees by the seaside... and wish them a serene life together, holdign hands in peace for ever...
Deniz kenarında zeytin ağaçları arasındaki o esintiyi hissedebiliyorum... ve onlara birlikte sakin bir hayat diliyorum, sonsuza dek huzur içinde el ele tutuşabilecekleri....

Visit my facebook page to take a closer look. 
You can order customized shoes at my shop. :)

Yakından bakmak için facebook sayfamı ziyaret edebilir, kişiselleştirilmiş ayakkabılar sipariş vermek için ZETTARZIMON , EMEKSENSİN veya SOPSY dükkanlarıma uğrayabilirsiniz. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder