designer

designer
atelier...

9.05.2014

Romantic Bridal Flats !!!

I've just finished working on a pair of handpainted bridal flats for Erin's wedding that is going to take place in Australia this summer. 
Erin'in bu yaz Avustralya'da gerçekleşecek olan düğünü için el boyama bir çift gelin babeti üzerinde çalışmayı az önce bitirdim.
She was looking for white leather flats with ankle straps and wanted to have peep toes. I prepared her this model with tulle bows on the front and applied a romantic design.
Beyaz deriden burnu açık babetler arıyordu ve bilekten ince bantlarla bağlansın istiyordu. Ona bu modeli hazırladım ve üzerine romantik bir tasarım uyguladım.
We decided to add some extra bling, so I put scattered small small crystals on them after putting 2 layered tulle bows with big crystal brooches on the front.
Ekstra ışıltı katmaya karar verdik, ben de önlere büyük kristal broşlu 2 katlı tül fiyonklar koyduktan sonra, küçük kristal taşlar serpiştirdim. 
We agreed to fit in her favourite quote among pink roses&little green trees&blue seawaves desings: "There are many great love stories...But ours is my favourite." I wrote this quote on outer sides and added their names with the wedding date on the inner sides.
Pembe güller&minik yeşil ağaçlar&mavi deniz dalgaları tasarımları arasına, en sevdiği sözü sıkıştırmaya karar verdik: "Pek çok harika aşk hikayesi var...Ama benim favorim bizimkisi." Bu sözü dış yanlara yazdıktan sonra, adlarını ve düğün tarihlerini iç yanlara ekledim.
I painted another pair of shoes with the same design, but different quotes before. These were ivory leather and also their bows were ivory to match, crystals had gold linings.
Daha önce de aynı desenler fakat farklı sözlerle bir çift ayakkabı boyamıştım. Bunlar sedefli kırık beyaz deriden ve aynı zamanda fiyonklar da kırık beyazdı, kristal taşların altın çerçevesi vardı.

***

Visit my facebook page to take a closer look. 
You can order customized shoes at my shop. :)

Yakından bakmak için facebook sayfamı ziyaret edebilir, kişiselleştirilmiş ayakkabılar sipariş vermek için ZETTARZIMON , EMEKSENSİN veya SOPSY dükkanlarıma uğrayabilirsiniz. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder