designer

designer
atelier...

6.12.2013

Honeymoon in Machu Picchu!

Rachel has contacted me for a pair of custom designed bridal flats to wear on her upcoming wedding...
Rachel, yaklaşan düğününde giymek üzere bir çift kişiye özel tasarlanan gelin babeti için benle iletişime geçti...
She told me their international story: They met in Australia, are living in England and plan to visit Peru during honeymoon!
I decided a kind of travel theme would be perfect for them...
Bana uluslararası öykülerini anlattı: Avustralya'da tanışmışlar, İngiltere'de yaşıyorlarmış ve balayında Peu'yu görmeyi planlıyorlarmış!
Onlar için bir çeşit gezi temasının mükemmel olacağına karar verdim.
On one shoe I pictured the newly wed couple hurrying to Machu Picchu; an enchanting place on a 2400m high hill in Peru, selected one of the 7 wonders of Eath in 2007... Belived to be an ancient Inca city built around 1450s, there are over 200 stairways connecting all the stone buildings in Machu Picchu.
Ayakkabıların tekinde yeni evli çifti Machu Picchu'ya çıkmak için ecele ederken resmettim; burası Peru'da 2400m yükseklikte bir dağın tepesinde büyüleyici bir yer ve 2007 yılında Dünyanın 7 harikasından biri seçilmiş... 1450 civarında inşa edilmiş eski bir İnka şehri olduğu tahmin edilen Machu Picchu'da bütün taş yapıları birbirine bağlayan 200den fazla merdiven bulunmakta. 
Ofcourse it's not possible to include all of it, so I placed it as a background :)
On the other shoe you can see the bride&groom standing together, holding British and Aussie flags on hands, showing their origins.
Elbette hepsine yer vermek mümkün değildi, ben de arka plana yerleştirdim. Diğer ayakkabıda gelinle damadı yan yana dururken görmektesiniz, ellerinde İngiliz ve Avustralya bayrağı tutarak kökenlerini belli ediyorlar.
They are having 1000 cranes decoration for the wedding so I thougt adding this delicate creature to the design is a good idea. Sticking to their wedding colours sage green&grey&a touch of blush pink, I painted sage green hearts at backs with "Mr.&Mrs." and wrote their names and wedding date on banners on outer sides. Crsytals complete the magical look!
Düğün dekorasyonunda 1000 turna kuşu teması kullanıyorlar, ben de bu zarif ve narin yaratığı tasarıma katmanın iyi bir fikir olacağını düşündüm. Düğün renkleri olan adaçayı yeşili&gri&biraz pudra pembesine sadık kalarak arkalara üzerinde "Mr.&Mrs." yazan yeşil kalpler boyadım ve dış yanlara isimleri ile düğün tarihini taşıyan pankartlar ekledim. Kristaller büyülü görünümü tamamlıyor!

***

To read more about Machu Picchu, you can visit wikipedia
Machu Picchu hakkında daha fazla okumak için vikipediyi ziyaret edin.

To order tour own custom design pair visit my etsy shop
Kendinize özel tasarlanan bir çift ayakkabı sipariş vermek için ZET dükkanım veya tarzimon sayfam veya sopsy sükkanım ya da emeksensin dükkanımı ziyaret edin,yalnızca gelinlik ayakkabılar için weddingdekor sitesine göz atın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder