designer

designer
atelier...

18.04.2013

***MICHAEL FOREVER!***

I made a brand new pair of Michael Jackson shoes and loved them! :)
Yepyeni bir çift Michael Jackson ayakkabısı yaptım ve çok sevdim! :)

I painted his iconic dance figures on both heels and also on toe caps. I also added his signature.
İkonik dans figürlerini her iki topuğa ve burun kısımlarına boyadım. İmzasını da ekledim.
 
 

You can find these shoes here!
Bu ayakkabıları burada bulabilirsiniz!


I had also painted Michael Jackson flats, which attracted attention of world-wide fans before, so I have a mini MJ collection now! :)
Daha önceden de Michael Jackson babetleri boyamıştım, dünyanın her yanından MJ hayranlarının ilgisini çekmişti, böylece şimdi mini bir MJ koleksiyonum oldu! :)
He is so awesome!
Öyle muhteşem ki!

You can order your MJ flats here.
MJ babetlerinizi buradan sipariş verebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder