designer

designer
atelier...

18.10.2012

LOVE IS IN THE AIR...!

Can you feel it?
LOVE is in the air... Up on the clouds... All around us...
Hissedebiliyor musunuz?
Havada AŞK var... Gökte bulutlarda... Hepimizin etrafında...

Gizem and Hakan from Ankara ordered customized wedding shoes from KUKLA...
Ankara'dan Gizem ve Hakan KUKLA'dan kişiye özel düğün ayakkabıları sipariş ettiler...


They are pictured flying on a plane together, the cute blue aircraft carries their wedding date and they seem so happy!
Birlikte uçarken resmedildiler, şirin mavi uçak düğün tarihlerini uçuruyor ve çok mutlu görünüyorlar!

On the othe shoe, Atakule; a symbol of Ankara was painted. Gizem had received her proposal at a restaurant in Atakule.
Diğer tekine Ankara'nın bir sembolü olan Atakule boyandı. Gizem evlenme teklifini Atakule'de bir restoranda almış.

They are going to step into a brand-new life together, I really hope these shoes bring them the best of luck!
Birlikte yepyeni bir hayata adım adatacaklar , gerçekten bu ayakkabıların onlara şansların en güzelini getirmesini diliyorum!
Buradan sipariş verebilirsiniz.











1 yorum:

  1. Ayakkabıları gördükçe eriyorum. Hayal ettiğimden fazlasını buldum sanırım. Size Her yolla ulaşmaya çalışacağım. 35 numara küçük ayaklarım sizinle hayat bulmayı bekliyor :) Benim masalımda da iziniz olabilir mi acaba? Lütfen :)

    Sevgiler&Mutlu Bayramlar

    YanıtlaSil