designer

designer
atelier...

10.06.2015

Purple Butterflies!

I prepared a pair of black flats for everyday wear; casual yet fun and comfortable to walk all around the city!
Günlük giymek için siyah bir çift babet hazırladım bugün; gündelik ama eğlenceli, ayrıca şehrin her tarafında dolaşabilecek kadar rahat!
I worked on black leather flats and used purple&lilac shades.
Siyah deri babetler üzerinde çalıştım ve mor&lila tonları kullandım.
One big butterfly is pictured on the toe, a smaller one flying on the side and another one on the heel cap of each shoe...
Burun kısmında büyük bir kelebek boyandı, daha küçük bir tanesi yan tarafta uçuyor ve bir tane de topuğa eklendi...
I love the detailing on butterfly designs-they look great in every kind of colouring.
Kelebek desenlerindeki detayları çok seviyorum-hemen her çeşit renklendirmeyle harika görünüyorlar.
Scattered small rhinestones add a little sparkle :)
Küçük serpme kristal taşlar biraz ışıltı katıyor :)
I painted rainbow coloured butterflies before, vibrant colours show wonderful on black!
Daha önce gökkuşağı renkli kelebekler boyamıştım; canlı tonlar siyah üzerinde muhteşem gösteriyor!
Visit my facebook page to take a closer look. 
You can order customized shoes at my shop. :)

Yakından bakmak için facebook sayfamı ziyaret edebilir, kişiselleştirilmiş ayakkabılar sipariş vermek için ZETTARZIMON veya SOPSY dükkanlarıma uğrayabilirsiniz. :)

***

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder