designer

designer
atelier...

20.06.2015

Amsterdam wedding! Handpainted bridal&bridesmaids flats...

Laura's order is ready to ship! 
Laura'nın siparişi kargolanmaya hazır!
She asked for a pair of bridal flats for her wedding in July, and 2 pairs for her sisters with Amsterdam theme...
Temmuz başındaki düğünü için 1çift gelin babeti ve ayrıca kız kardeşleri için 2 çift babet istedi, hepsi Amsterdam temalı...
We agreed to work on ivory flats, using blues, mint green, pale latte, purple, soft yellow and pink.
Sedefli babetler üzerinde çalışmaya ve maviler, nane yeşili, sütlü kahve, mor, pastel sarı ve pembe renkleri kullanmaya karar verdik.
 I designed her bridal flats with a few wedding details added, and her sisters' flats just with Amsterdam theme.
Onun gelin babetlerine birkaç düğün detayı ekledim, kız kardeşlerinin babetlerini ise sadece Amsterdam teması ile tasarladım.
Amsterdam architecture such as bridges and canals, old Dutch style building facades, windmills,
bicycles and tulips are all lovely items to incorporate into the design.
Amsterdam mimarisini oluşturan köprüler ile kanallar, eski Hollanda stili bina cepheleri, yel değirmenleri, bisikletler ve laleler tasarıma dahil edilebilecek tatlı detaylar.
 And for the wedding touch; I added "I Do" with wedding bands on 1 shoe, wrote the wedding date on a wooden sign, put "just married" on the bike and pictured tins tied to its back :)
Düğün dokunuşları için; alyanslarla birlikte "I Do" yazısı ekledim, düğün tarihini ahşap bir tabelaya ekledim, bisiklete "just married" yazdım ve arkasına bağlanmış teneke kutular resmettim :)
 
 
Visit my facebook page to take a closer look. 
You can order customized shoes at my shop. :)

Yakından bakmak için facebook sayfamı ziyaret edebilir, kişiselleştirilmiş ayakkabılar sipariş vermek için ZETTARZIMON veya SOPSY dükkanlarıma uğrayabilirsiniz. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder