designer

designer
atelier...

1.10.2013

Winter is coming...

I prepared a pair of bridal flats for Suzan. Her friends are planning a surprise gift for her! 
Suzan için bir çift gelin babeti hazırladım. Arkadaşları ona sürpriz hediye olarak vermeyi planlıyor!
They told me she received her proposal on the mountains and I decided to designe winter themed shoes.
Bana Suzan'ın evlenme teklifini Uludağ'da aldığını söylediler, ben de ona kış temalı ayakkabılar tasarlamaya karar verdim.
Their names are written on the sides, and a couple of snow flakes are painted.
Adları yanlara yazıldı ve ikişer kar tanesi boyandı.
I pictured them wearing winter accessories, in bridal gown and groom suit on the proposal scene.
Onları kış aksesuarları takmış, gelinlik ve damatlık giymiş olarak evlenme teklifi sahnesinde resmettim.
Painting pink hearts at backs, I added the wedding date and decorated the shoes with pearls&crystals.
Arkalara pembe kalpler boyayıp düğün tarihini ekledim ve ayakkabıları inciler ile kristallerle süsledim.

Winter look is created with glitter, shiny crystals and ice colours.
Işıltılar, simler, kristaller ve buz renkleri ile kış havası yaratıldı.
To make lovely surprises for your bride-to-be friends, click here...
Siz de evlenecek arkadaşlarınıza tatlı sürprizler yapabilirsiniz, sipariş vermek için buraya veya buraya tık tık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder