designer

designer
atelier...

7.05.2013

CANARY YELLOW WEDDING THEME!

I've just painted a pair of canary yellow&gray themed wedding shoes for Pamela&Lorenzo from US!
Az önce Amerika'dan  Pamela&Lorenzo için kanarya sarısı&gri temalı düğün ayakkabıları boyadım!

She chose 13cm heels&3cm platforms, ivory coloured peep toes, heels&platforms covered with swarovski crystals.
13 cm topuklu&3cm platformlu, sedefli kırık beyaz deriden, burnu açık, topuk&platformları  Swarovski kristalleri ile kaplı modeli tercih etti.
I wrote their names with their invitation font on the outer sides of each shoe and added the wedding date in a frame on the inner sides.
İsimlerini davetiylerindeki yazı karakterini kullanarak dış yanlara yazdım ve düğün tarihini bir çerçeve içinde iç yanlara ekledim.

She wanted to keep it all yellow&gray with 2 main figures on the front: hugging coupke and the proposal. I completed the shoes with a yellow bride bouquet, champagne glasses, little hearts around, and "i do" in yellow half hearts at back.
Tamamen sarı&gri gitmek istedi, ön taraflar için 2 temel figür seçerek: sarılan çift ile evlenme teklifi. Ayakkabıları sarı gelin buketi, şampanya kadehleri, aralarda minik kalpler ve arkalarda yarım sarı kalpler içinde "i do" yazarak tamamladım. 
Lastly; I painted the soles birght yellow, which added even more glamour to these crystal covered shoes!
Son olarak; tabanları parlak sarıya boyadım, ki bu kristal taş kaplı ayakkabılara daha da ışıltı ekledi!

You can order your own brilliant pair here.
Kendi pırıltılı ayakkabınızı buradan sipariş verebilirsiniz.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder