designer

designer
atelier...

20.05.2013

LONDON WEDDING!!

I got an order last week from Inese, who wanted a pair of customized wedding shoes handpainted with pastel colours and something about London, where she lives.
Geçen hafta, yaşadığı şehir olan Londra'yı hatırlatacak desenlerin pastel renklerde boyanacağı, kendisine özel tasarlayacağım bir çift düğün ayakkabısı isteyen Inese'ten bir sipariş aldım.
So; on one shoe I placed the London skyline with her lovely Dalmatian dog and the other I saved for a pink wedding car together with a sign of Route 66.
Bu sebeple; ayakkabılardan teki üzerine Londra şehir siluetini yerleştirdim, yanına da tatlı Dalmaçyalı köpeklerini koydum. Diğer ayakkabıyı pembe düğün arabası için sakladım, yanında 66noçlu karayolunun levhası var. 
For toe-caps; she wanted to have a champagne bottle, just corked and a pair of champagne glasses ready to celebrate.
Ayakkabıların burunları için; yeni patlatılmış bir şampanya şişesi ve kutlamaya hazır bir çift şampanya kadehi istedi. 
I completed them with delicious cupcakes and gorgeous gift packs :)
Leziz cupcakeler ve muhteşem hediye paketleri ile tamamladım.
Inside blue hearts at backs, I wrote their names&wedding date and on the inner side of bth shoes I added "Mrs Owen" in a blue banner.
Mavi kalpler içinde arkalara, adlarını ve düğün tarihini yazdım ve iç taraflara mavi bir banner içine "Mrs. Owen" yazısını ekledim. 


A touch of glitter was the last touch to make them shine!
Wish them a merry life together :)
Son dokunuş olarak ışıltı ekleyerek parlamalarını sağladım!
Onlara neşe dolu bir hayat dilerim :)



You can find these shoes here.
Bu ayakkabıları buradan bulabilirsiniz.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder