designer

designer
atelier...

25.01.2013

CEDRIC LOVES CHEN FOR EVER!!!

Who used to love to watch Cedric- that 8 year old boy who never grew up??
He had problems with his dominant mother, but he had the best grandfather ever. And he was in love with a Chinese school-friend called Chen :)
Kimler Cedric izlemeyi severdi- hani şu 8 yaşındaki hiç büyümeyen çocuk??
Otoriter annesiyle sorunları vardı, fakat dünyanın en iyi dedesine sahipti. Bir de Çinli sınıf arkadaşı Chen'e aşıktı :)
Last week I had an order from a crazy guy, whose nick is Cedric, from Ankara. He was planning an extraordinary gift for his ex(?)girlfriend and wanted a pair of shoes with Cedric&Chen paintings, big satin bows and bright colours...
Geçen hafta, lakabı Cedric olan Ankaralı çılgın bir çocuktan sipariş aldım. Eski(?) kız arkadaşı için alışılmışın dışında bir hediye planlıyordu ve üzerine Cedric&Chen desenleri boyanmış, büyük saten fiyonklu ve parlak renklerde bir çift ayakkabı istedi...
So I decied to paint Cedric and Chen looking at eachother, wearing funny red hats that they used to wear on their way to school everyday. On the other shoe's toe-cap, I chose a scene where Chen kisses cedric on the nose :)
Böylece, Cedric ile Chen'i birbirlerine bakarlarken boyadım, okula giderken her gün taktıkları komik kırmızı şapkalarıyla. Diğer ayakkabının burun kısmında, Chen'in Cedric'i burnundan öptüğü sahneyi seçtim :)
I wrote their names on outer sides of the shoes, with big colourful letters and added a 4 leaf clover for good luck!
Ayakkabıların dış yan taraflarına, isimlerini büyük, renkli harflerle yazdım ve şans getirmesi için birer 4 yapraklı yonca ekledim!
I put big bow-ties made of bright green satin ribbon at the backs and I decorated the heels with pearls. 
Arkalara parlak yeşil saten kurdeleden yapılmış büyük fiyonklar koydum ve topukları incilerle süsledim. 

Would you like to see your favourite chilhood cartoon characters on a pair of custom designed shoes? Here :)
Siz de en sevdiğiniz çizgi film karakterlerini size özel tasarlanan ayakkabılarınız üzerinde görmek ister misiniz? Buraya buyrun:)















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder