designer

designer
atelier...

7.04.2016

Hot Tub Proposal :)

How was your proposal? My boyfriend asked me to marry him while we were drinking at a friend's pub, very casual and fun moment!
Sizin evlenme teklifiniz nasıldı? Benim erkek arkadaşım yakın bir dostumuzun barında içerken evlenme teklif etmişti, çok rahat ve eğlenceli bir andı!
 I designed these shoes for Lisa, whose boyfriend proposed in a hot tub! We thought it's a lovely ideas to picture this scene on her shoes...
Bu ayakkabıları Lisa için tasarladım; erkek arkadaşı ona saunada evlenme teklif etmiş! Biz de bu sahneyi ayakkabılara çizmenin tatlı bir fikir olduğunu düşündük...
On the other shoe I decided to draw them as bride&groom, and tried to incorporate her lace wedding dress as well as his navy suit...
Diğer ayakkabıda onları gelin&damat olarak resmetmeye karar verdim ve Lisa'nın dantel gelinliğiyle Karl'ın lacivert damatlığını yansıtmaya çalıştım...
She wanted to have these lyrics on the inner sides: "Kiss me under the light of a thousand stars..."
İç taraflarda bu şarkı sözlerine yer vermek istedi: "Beni binlerce yıldızın ışığı altında öp"
Baby pink hearts on the backs with "just married" are outlined with pearls, and tiny pink&mint hearts with small rhinestones decorate the heels...
Arkada bebek pembesi kalplere "just married" yazılıp incilerle çerçevelendi, topukları minik pembe&uçuk yeşil kalpler ve taşlar süslüyor...
Finally, I wrote this quote on the soles: "As we walk this journey from beginning to end...I am glad I have my true love and best friend."
Son olarak; tabanlara bu sözü yazdım: "Bu yolculuğu başından sonuna kadar yürürken...Gerçek aşkımı ve en yakın arkadaşımı bulduğuma mutluyum."
Visit my facebook page to take a closer look. 
You can order customized shoes at my shop. :)

Yakından bakmak için facebook sayfamı ziyaret edebilir, kişiselleştirilmiş ayakkabılar sipariş vermek için ZET veya SOPSY dükkanlarıma uğrayabilirsiniz. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder