designer

designer
atelier...

25.08.2015

One Big Happy Family...!

I've just finished working on a pair of handpainted custom design bridal shoes for Louise!
Louise için bir çift özel tasarım el boyama gelin ayakkabısı üzerinde çalışmayı az önce tamamladım!
 She is planning a lilac&silver themed wedding next year and wants to have her family portraits on her shoes...
Önümüzdeki sene lila&gümüş temalı bir düğün planlıyor ve aile portrelerini ayakkabıları üzerinde istiyor...
We decided to work on 3"heels with lilac stain ribbons, made of matte white leather for her.
Onun için 7.5cm topuklu, lila saten kurdeleli, beyaz deriden üretilen model üzerinde çalışmaya karar verdik.
 I painted Louise with her lovely daughter Ellie on the left shoe's toe, and then I pictured the whole family on the right one: Matt holding their baby boy who is due in November, Louise dresses as bride carrying lilac bouquet with Ellie on the front....
Sol ayakkabının burun kısmına Louise'i tatlı kızı Ellie ile birlikte boyadım ve sağ tekine tüm aileyi resmettim: Matt Kasım'da doğacak bebeklerini tutarken, Louise gelinliğini giymiş lila buketiyle ve kızları Ellie önde...
 Lilac shades on the dresses with silver accents and grey combination...
Lila tonlarında elbiseler, gri kombinasyonları ve gümüş detaylarla...
One big happy family! :)
Kocaman mutlu bir aile! :)
 I wrote their names and wedding date on the inner sides of each shoe, then added Louise's maiden surname on the left shoe to represent her past and her married surname on the right shoe to symbolise their future together.
İsimlerini ve düğün tarihini iç yanlara ekleyerek, Louise'in kızlık soy adını geçmişini simgeleyen sol teke yazdım ve evlendikten sonra alacağı soy adını ise birlikteki geleceklerini temsil eden sağ tek ayakkabıya ekledim.
 
Since she loves butterflies and her wedding decor will have butterflies all around; I completed the shoes with lilac butterflies and added some scattered rhinestones for sparkle :)
Kelebekleri çok sevdiği ve düğün dekorasyonunda bolca kullanılacağı için; ben de tasarımı lila kelebeklerle tamamladım ve ışıltı katması için etrafa serpme birkaç taş ekledim. :)
On the backs I painted lilac butterflies that say "just married"!
Arkada "just married" yazan lila kelebekler boyadım!

***

Visit my facebook page to take a closer look. 
You can order customized shoes at my shop. :)

Yakından bakmak için facebook sayfamı ziyaret edebilir, kişiselleştirilmiş ayakkabılar sipariş vermek için ZETTARZIMON veya SOPSY dükkanlarıma uğrayabilirsiniz. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder