designer

designer
atelier...

13.02.2015

Rustic Wedding Theme with Lace&Sparkle...

I prepared a pair of bridal shoes for Jesa's rustic themed wedding; their wedding colours being tiffany blue&beige, she said she loved lace and sparkle...
Jesa'nın rustik temalı düğünü için bir çift gelin ayakkabısı hazırladım; düğün renkleri tiffany mavisi&bej olup, dantel ve ışıltıyı çok sevdiğini söyledi...
 We decided to work on 4" heels(10cm) with thin platforms for her, peep toes in ivory. I decorated bpth heels with ivpry lace bows and elegant lace coming down on both heels like a veil, added rhinestones on them.
10cm topuklu ince platformlu, burnu açık sedef rengi deriden ayakkabılar üzerinde çalışmaya karar verdik. Topukları krem dantel fiyonklarla süsledim ve her iki topuktan aşağı duvak gibi sarkan danteller koyarak kristal taşlar ekledim.
Both platforms are covered with clear Sawrovski crystals, and I wrote their names on the side.
Platformları şeffaf Swarovski taşlarla kaplayarak, isimlerini yan tarafa yazdım.
 They are going to have mason jars with baby breath as centerpiece, so I tried to incorporate this cute detail onto the desing as well. A lovely bird couple is pctured kissing :)
Düğün dekorasyonlarında cam kavanozlarda kır çiçekleri kullanacaklarmış, ben de bu tatlı detayı tasarıma dahil etmeye çalıştım. Sevimli öpüşen kuşlar da resmettim :)
 Jesa wanted to have the quote on her shoes: "and they lived happily ever after" so I wrote it on the inner side, with swirls around...
Jesa ayakkabılarında aynı zamanda "ve sonsuza dek mutlu yaşadılar" sözünün de olmasını istedi, ben de iç yan tarafa yazarak etrafına kıvrımlı desenler çalıştım...
 Their wedding date is added on the other shoe, and these pretty shoes are ready to go! ;)
Düğün tarihleri de diğer ayakkabıya eklendi ve bu güzel ayakkabılar gitmeye hazır! ;)
 Visit my facebook page to take a closer look. 
You can order customized shoes at my shop. :)
Yakından bakmak için facebook sayfamı ziyaret edebilir, kişiselleştirilmiş ayakkabılar sipariş vermek için ZETTARZIMON , EMEKSENSİN veya SOPSY dükkanlarıma uğrayabilirsiniz. :)
 Rustic wedding theme is an all time popular; and one of my favourites too!
Rustik düğün teması, hem her zaman en çok tercih edilenlerden biri, hem de benim en sevdiklerimden!
 Buralp and lace is combined to create a vintage inspired romantic-country look on the decorations...
Çuval bezi ile dantel kombinleri dekorasyonda vintage tarzı romantik country havası yaratmak için kullanılıyor...
Babys breath flowers make such delicate hair crowns for brides, bridesmaids and flower girls.
Minik kır çiçekleri gelinler, nedimeler ve çiçek taşıyan kızlar için çok zarif, narin taçlar oluşturuyor.
 Glamorous lace vintage wedding dress...
Harika bir vintage dantel gelinlik...
 Bridesmaids dresses for a rustic themed wedding...
Rustik düğün teması için nedime elbiseleri...
 You can have a look at my rustic wedding theme board on pinterest, to see more ideas. :)
Pinterestteki Rustik düğün sayfama bakarak daha fazla fikir alabilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder