designer

designer
atelier...

19.06.2013

///\\\SAFARI///\\\

In the mood for adventure??
Let's join Alice&John o their African safari!
Macera havanızda mısınız??
Haydi gelin Alice&John'a Afrika safarisinde katılalım!
I' received an order from Alice, who wanted a pair of African safari themed customized shoes for her wedding. She told me her favourite animal was elephant and her wedding colours was moss green, so we incorporated these into the design.
Alice'ten düğünü için özel tasarım Afrika safari temalı bir çift ayakkabı siparişi aldım. En sevdiği hayvanın fil olduğunu ve düğün rengi için yosun yeşili seçtiğini söyledi, bunları da tasarıma dahil ettim.
My first idea was to picture the couple driving a safari jeep wearing safari clothes and carrying cameras. I painted this scene on one shoe's toe-cap and added binoculars to match the theme.
İlk aklıma gelen safari giysileri içinde kameralı çifti safari cipi sürerken resmetmekti. Bu sahneyi ayakkabılardan tekinin burun kısmına iliştirdim. 
For the other shoe I painted an elephant as the main figure and combined it with a safari hat&a compass.
Diğer ayakkabı için ana figür olarak bir fil boyadım ve bir safari şapkası ile bir pusula kullanarak tamamladım.
Their names are written on paper rolls on the outer sides and small Africa maps placed nearby. At backs, "just married" is written in postcards and little footprints al over complete the look.
Adları dış yanlara kağıt ruloları üzerine yazıldı ve yakınlarına birer küçük Afrika haritası yerleştirildi. Arkalarda kart postallar içine "just married" yazılıp etrafa minik ayak izleri kondurularak görünüm tamamlandı. 




I wish them an adventurous honeymoon! :)
You can order these shoes here.
Onlara maceralı bir balayı diliyorum! :)
Bu ayakkabıları buradan sipariş verebilirsiniz.

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder