designer

designer
atelier...

18.06.2013

*ABOVE CLOUDS&AMONG STARS*

It's really hard to concentrate on work these days -yet life is going on somehow and I try to keep working. I painted another cusomized pair for a bride-to be from Ankara lately.
Bu günlerde işe konsantre olmak gerçekten zor- ama hayat bir şekilde devam ediyor ve çalışmayı sürdürmeye çabalıyorum. Ankara'dan bir gelin adayı için yeni bir çift boyadım son günlerde.

We decided to make a tie-ribbon model for her with 11cm heels&1,5cm thin platforms, using deep purple satin ribbon.
Onun için önden fiyonklu bir model yapmaya karar verdik, 11cm topuklu&1,5cm ince platformlu, koyu mor kurdele kullandık.
She preferred an "above the clouds" theme, so I pictured the newly wed couple sitting on a blue soft cloud with a lilac balloon on hand, among shiny yellow stars...
And for the other shoe I painted them driving a lilac wedding car with balloons tied to it.
"Bulutların üstünde" temasını tercih etti, böylece yeni evli çifti yumuşacık mavi bir bulutta otururken ellerinde lila balonla, parlak sarı yıldızlar arasında çizdim.
Ve diğer ayakkabı için, balonların bağlı olduğu lila düğün arabası süren çifti resmettim.
At backs I put shiny purple stars with their initials on them and on platforms I wrote their wedding date in banners. A lilac flying balloon, little clouds and shiny stars cover the heels to complete the theme.
Arkalara içlerinde baş harfleri yazan ışıltılı mor yıldızlar koydum ve platformlara şeritler içinde düğün tarihini yazdım. Lila rengi bir uçan balon, minik bulutlar ve parlak yıldızlar topukları kaplayarak temayı tamamlıyor.




You can find these shoes and more here.
Bu ayakkabıları ve daha fazlasını buradan bulabilirsiniz.













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder