designer

designer
atelier...

6.03.2013

PATRICK&DANIELLE ARE TYING THE KNOT!

I have to work extra hard these weeks to finish my orders, but spring is coming! One has to enjoy it to the fullest!
Bu haftalarda fazladan sıkı çalışmak zorundayım eski siparişlerimi bitirmek için, ama bahar geliyor! İnsan olabildiğince tadını çıkarmalı! 
I take walks in fresh air before breakfast to start my day energetic and I prepare myself fruit salads while working. I am planning to take a short trip to Burgazada one morning, all by myself, wearing tennis shoes, and read a Sait Faik story relaxing under a tree...
Güne enerjik başlamak için sabahları kahvaltıdan evvel açık havada yürüyüşe çıkıyorum ve çalışırken atıştırmak için kendime meyve salataları hazırlıyorum. Bir sabah vakti, tek başıma Burgazada'ya gezmeye gitmeyi planlıyorum, lastik ayakkabılarımı giyip, bir ağaç altında rahatlarken bir Sait Faik hikayesi okumayı...

I am trying to finish my previous orders this week, and yesterday I made a pair for Patrick&Danielle from US.
Bu hafta eksi siparişlerimi tamamlamaya çalışıyorum ve dün Amerika'dan Patrick ile Danielle için bir çift hazırladım. 


I wrote their names with an old English font on the outer side of one shoe, and put a Celtic love knot in the middle. I myself am a big fan of Irish/Celtic culture by the way. On the other one Danielle wanted to have the coordinates of the places where they met and where she got her proposal, to be added. I wrote the numbers in a blue ribbon. 
Tek ayakkabının dış yanına adlarını eski İngiliz tipi bir yazı karakteri ile yazdım ve aralarına bir Kelt aşk düğümü koydum. Ben de şahsen İrlanda/Kelt kültürünün hayranıyım. Diğerinde Danielle tanıştıkları ve evlenme teklifi aldığı yerlerin koordinatlarının yazılmasını istedi, ben de mavi bir şerit içine rakamları yazdım.


She told me how she saw a humming bird in the middle of a snow storm, which is supposed to be good luck, so I painted the scene on one shoe's toe-cap. On the other, I pictured the couple cutting the wedding cake:) "just married " is written in shiny pink hearts at the back and the shoes are decorated with pearls. 
Bana bir kar fırtınası ortasında sinekkuşu gördüğünü anlattı, iyi şans getirdiğine inanıldığı için ayakkabıların birinin burun kısmına o sahneyi boyadım. Diğerinde çifti düğün pastası keserken resmettim.:) Arkadaki parlak pembe kalpler içine "just married" yazıldı ve ayakkabılar incilerle süslendi.

Do not wait too long to tie the knot! ;)
Evlilik bağıyla bağlanmak için fazla beklemeyin! ;)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder