designer

designer
atelier...

4.03.2015

Beach Wedding in Tiffany Blue

I prepared a pair of beach wedding themed shoes for Aura this week...
Bu hafta Aura için sahil düğünü temalı bir çift ayakkabı hazırladım...
 The wedding colour was tiffany blue and I combined it with blush to add some warmth.
Düğün rengi Tiffany mavisi idi, ben de biraz sıcaklık eklemek için şeftali pembeyle kombinledim.
 I pictured a beach proposal scene on 1 shoe with cartoon drawings and seashells :)
Tek ayakkabıya kumsalda evlenme teklifi resmettim; çizgi karakterler ve deniz kabuklarıyla :)
 On the other shoe I painted the kissing bride&groom.
Diğer ayakkabıya öpüşen gelin&damat boyadım.
 Cute details on the front complete the design: blush champagne flutes and silver wedding rings...
Önlerde sevimli detaylar tasarımı tamamlıyor: pembe şampanya kadehleri ile gümüş alyanslar...
 Tiffany blue hearts on the heel-caps with silver "just married" are outlined with clear crystals.
Topuklarda Tiffany mavisi kalpler üzerine gümüş "just married" yazılıp etrafı şeffaf taşlarla çerçevelendi.
 And I painted the soles in tiffany blue, with blush glimmering starfish ;)
Ayrıca tabanları da aynı mavi tonu ile boyayıp pembe ışıltılı deniz yıldızları ekledim ;)
 Some scattered small rhinestones complete the glamorous look.
Serpiştirilmiş minik taşlar göz alıcı görünümü tamamlıyor.
Visit my facebook page to take a closer look. 
You can order customized shoes at my shop. :)

Yakından bakmak için facebook sayfamı ziyaret edebilir, kişiselleştirilmiş ayakkabılar sipariş vermek için ZETTARZIMON , EMEKSENSİN veya SOPSY dükkanlarıma uğrayabilirsiniz. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder