designer

designer
atelier...

18.10.2014

Spring Wedding Theme with yellow&Lavender Colours

Today I finihsed working on embroidered lace shoes for Mary's wedding upcoming this March in Ireland...
Mary and Tommy are planning a spring wedding with a fresh look and she asked me to use yellow beads on the embellishments to match her decoration colours.
Bugün önümüzdeki Mart ayında İrlanda'da gerçekleşecek Mary'nin düğünü için işlemeli dantel ayakkabılar üzerinde çalışmamı tamamladım... 
Mary ile Tommy bahar düğünü planlıyorlar ve taze bir görünüm istiyorlar, dekorasyon renklerine uyması için Mary benden işlemelerde sarı boncuklar kullanmamı istedi.
I worked on 3 1/2" heels peep toes for her, and kept the ivory pearls on the original design but replaced all the other sequins, round beads with yellow ones. Also I changed the ribbons into yellow organza to complete the look. 
Onun için 9cm. topuklu burnu açık modele çalıştım ve orijinal tasarımdaki krem incileri koruyup, diğer tüm pullar ve kum boncukları sarılarla değiştirdim. Ayrıca görünümü tamamlaması açısından kurdeleyi de sarı organze seçtim. 
I always like to customize some details on bridal shoes; this time lavender hearts on the soles with "Mary & Tommy est 1.1.2006" on the left sole and "Mr & Mrs Dwyer est 13.03.2015" on the right sole. 
Her zaman gelin ayakkabılarına kişisel detaylar katmayı sevdim; bu kez de tabanlara lavanta rengi kalpler boyayıp sol tabana "Mary&Tommy 1.1.2006" ve sağ tabana "Mr & Mrs Dwyer 13.032015" yazdım.


You can smell their fresh spring air! :)
Gerçekten taptaze bir bahar havası estiriyorlar! :)

***

Visit my facebook page to take a closer look. 
You can order customized shoes at my shop. :)

Yakından bakmak için facebook sayfamı ziyaret edebilir, kişiselleştirilmiş ayakkabılar sipariş vermek için ZETTARZIMON , EMEKSENSİN veya SOPSY dükkanlarıma uğrayabilirsiniz. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder