designer

designer
atelier...

4.08.2017

Navy&Silver Christmas Wedding Shoes***

 I designed these adorable bridal shoes for Shira's Christmas wedding. Their color scheme is navy&silver and glitter so we decided to create matching shoes for her...
Bu harika gelin ayakkabılarını Shira'nın Yılbaşı düğünü için tasarladım. Renk şeması lacivert&gümüş ve ışıltılar, biz de bu temaya uygun ayakkabılar yapmaya karar verdik...

I used navy satin ribbons on her shoes, and wrote their wedding date on the side of 1 shoe, then added their names on the other.
Ayakkabılarda lacivert saten kurdele kullandım, tek ayakkabının yanına düğün tarihini yazdım ve diğerine de isimlerini ekledim.
I pictured their house on 1 shoe and wedding rings on the other, added sparkly fireworks for a Christmassy look. :)
Ayakkabıların bir tanesine evlerini çizdim ve diğerine alyanslar boyadım, Yılbaşı havasını yansıtmak için etrafa ışıltılı havai fişekler ekledim. :)
 On the toes I pictured their proposal with funny cartoons and hugging as bride&groom. The more details I have of their wedding outfits, the closer I can make the drawings looking like them.
Burun kısımlarına ise evlenme teklifi sahnesini komik karikatürlerle resmettim ve onları sarılan gelin&damat olarak çizdim. Gelinlik ve damatlık hakkında ne kadar detaya sahip olursam o kadar onlara benzetebiliyorum çizimlerimi.
 On the backs navy hearts are painted with silver "just married" and outlined with rhinestones...
Topuklara lacivert kalpler boyayıp gümüşle "just married" yazıldı ve taşlarla çerçevelendi...
Visit my instagram page and facebook page to take a closer look. 
You can order customized shoes at my  online shop or etsy shop. :)

Yakından bakmak için facebook sayfamı ziyaret edebilir, kişiselleştirilmiş ayakkabılar sipariş vermek için ZET veya SOPSY dükkanlarıma uğrayabilirsiniz. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder